Senaste nytt

Palla, L. & Eng, J.  (2023). Child sexual assault or curious play? Adults negotiating appropriate behaviour in terms of age, gender and sexuality when responding to an incident in Swedish early childhood education, Sex Education, DOI: 10.1080/14681811.2023.2253532
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/14681811.2023.2253532?fbclid=IwAR33oDGb1ctnlGz2AyjjNRbMMr12lErVVPZgyPiQW--8SwGgRiGvyv9R8TI
 
Vallberg Roth, A.-C. & Palla, L. (2023). Multivocal Didaktik Modelling in Early Childhood Education—For a Sustainable Future in a World of Change. Children, 10, 1419. https://doi.org/10.3390/children10081419
https://www.mdpi.com/2227-9067/10/8/1419
 

Palla, L. (2023). TAKK som specialpedagogiskt didaktiskt verktyg i förskolans undervisning. Nordic Early  Childhood Educational Research, 20(1), (1), s. 77–102. https://nordiskbarnehageforskning.no/index.php/nbf/article/view/330/562

 

Palla, L. (2023). Metodkapitel "Att med intersektionell analys synliggöra och kritiskt granska normer" i "Metodologi- för studier i, om och med förskolan", 2:a upplagan. Gleerups. 

https://www.adlibris.com/se/bok/metodologi---for-studier-i-om-och-med-forskolan-2-upp-9789151108940?gclid=CjwKCAjwsKqoBhBPEiwALrrqiK75F4ugZRRR5lydI0Oumab3ANKgHAeuJ7Vb9o_hUSLf1EEPW4XaOxoC1VoQAvD_BwE

Vetenskapligt | | Kommentera |
Upp